torstai 16. tammikuuta 2014

Team Haukivuori!

Moi!

Tänään alkoi KIRJAVAA- hankkeen työstäminen. Meidän tehotiimiin kuuluu Iitu, Miku, Reetta, Jami ja Ronja. Me toimitaan Haukivuoren sarjakuva-pisteellä ohjaajina.

Vasemmalta oikealle: MIKU, IITU, REETTA, JAMI
Alhaalla: RONJA

MINÄ MIKU OLEN: mukava maalaispoika, mahtava machomiekkonen:)
MINÄ IITU OLEN: ihastuttavan iloinen itse ilkimys:)
MINÄ REETTA OLEN: rennon rempseä, rakastettava riesa:)
MINÄ JAMI OLEN: julkisesti jumalainen, jutskujamppu:)
MINÄ RONJA OLEN: räväkän riehakas rämäpää rinsessa:)


Meidän kokemuksemme sarjakuvista ovat melko vähäisiä. Odotamme koulutusta kuitenkin enemmän kuin innolla! Käymme täällä rustailemassa tasaisin väliajoin, kun aihetta löytyy.
Ensimmäisellä tunnilla jaoimme ryhmät ja opiskelimme miten Bloggeri ja Youtube toimivat.

Tervetuloa seuraamaan projektin kulkua ja meidän juttuja!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti